Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Powered By Blogger
понеделник, 6 април 2009 г.

The Perfect Man

Публикувано от dragonfly

Силно афектирана от всичко случило се напоследък /you don’t wanna know/, аз реших че е време да подредя приоритетите си. За целта съставих списък с качества, които рицарят на бял кон[!!!] трябва да притежава.


Да не е психопат.

Винаги да ми отваря вратата и да ме пуска да минавам преди него.

Да прекарва пред огледалото по-малко време от мен.

Да зачита мнението ми, но и да си има свое собствено и да го защитава.

Да не позволява да му се налагам.

Да чете много и разнообразна литература.

Всичките му чорапи да са от различни чифтове.

Винаги да е много рошав – без гел за коса.

Да не се опитва да сваля приятелките ми.

Принципно да не е кавалер, но за мен да прави изключение.

Да ми помага дори, когато му казвам, че няма нужда.

Да не ме оставя да го разкарам.

Да знае точно какво иска.

Да обича да прави снежни човеци.

Да няма нищо против да му звънна в три часа сутринта, за да му кажа че ми е скучно и не мога да заспя.

Да предпочита шоколадовия сладолед пред ваниловия.

Винаги да казва, каквото мисли.

В никакъв случай и при никакви обстоятелства да не слуша чалга.

Да обича анимации.

Да защитава някаква кауза.

Да не ме кара да избирам между него и приятелите ми.

• Да обича изненади.

• Да играе видеоигри.

• Да мирише на сапун.

Да не се интересува от това, какво мислят другите за него.

Да може да ме напикае от смях.

Да не носи слънчеви очила вечер.

Да ми асистира в идиотските ми пориви.

Да може да танцува заешкият танц.

Фобиите и маниите ми да не го стряскат.

Да предпочита кучетата пред котките.

Да не се заяжда с пороците ми.

Да не се опитва да ме променя.

Да си има свои пороци.

Изобщо да не разбира от мода… и да не му пука.

Да слуша музика, която и аз харесвам.

Да има отвратителен навик, който да не понасям.

Да носи на майтап... много.

Никога да не ми се сърди.

Да излиза смешно на снимки.

Да обича дъжда.

• Да обича топъл шоколад.

• Да ми казва неща, които не казва на никой друг.

• Да се прави на клоун заради мен.

• Да обича да пътува.

• Да може да си признава, когато греши.

• Да обича да танцува, но да не може.

Да не драматизира излишно.

• Да пие, но да не се напива.

• Да може да плува.

• Да обича сок от моркови.

• Да е вдетенен и инфантилен, но и надежден.

• Да иска да ме запознава с приятелите и роднините си.

• Да не бели ябълката преди да я изяде.

• Да обича портокали.

• Да обича да спори за глупости.

• Да ми обяснява нещата, които не разбирам без да се надува.

• Да мога да го хвана за ръка без да се притеснявам.


0 коментара:

Публикуване на коментар