Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Powered By Blogger
вторник, 2 юни 2009 г.
Публикувано от dragonfly

Аз...


Аз съм тази, която се усмихва без причина.

Аз съм тази, която говори без да мисли, защото иначе няма да каже това, което иска.

Аз съм тази, която мрази да обича... но ти не й оставяш избор.

Аз съм тази, която е твърде глупава за да замълчи и твърде горда за да съжали.

Аз съм тази, която е силна, защото я гледаш.

Аз съм тази, която не казва, когато я боли, защото се надява сам да разбереш.

Аз съм тази, която не вярва на нищо, но не спира да се надява.

Аз съм тази, която мрази щастливия край, но се разочарова, когато го няма.

Аз съм тази, която те оставя да си мислиш, че не й пука, но следи със свито сърце всяка твоя крачка.

Аз съм твоята сянка, но никога не попадам в нея.


Това бях аз, но ти не разбра.

0 коментара:

Публикуване на коментар